پیش بینی از آینده بازار ارز و سکه

سایت طلا: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس پیش بینی کرد تا زمان شروع دولت یازدهم کاهش قیمت ارز و سکه تا حدودی ادامه خواهد یافت.

سایت طلا


ابراهیم نکو در گفتگو با خبرنگار سایت طلا در خصوص نوسانات اخیر قیمت ارز در بازار داخل اظهار داشت: آرامش حاکم بر جامعه پس از انتخابات ریاست جمهوری در ایران قیمت طلا و ارز روند نزولی را در پیش گرفت و با کاهش مواجه شد.

وی در ادامه افزود: قبل از انتخابات تا هشداری نسبت به نظم بازار ارز داده می شد افراد احساس نا امنی در بازار کرده و برای خرید مایحتاج خود به بازار هجوم می آوردند و موجب افزایش قیمتها می شدند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین تصریح کرد: آرامش کنونی در بازار به این علت است که مردم فکر می کنند دولت آینده می تواند آرامش را به بازار برگرداند.

نکو درباره پیش بینی آینده بازار ارز وسکه اذعان داشت: تا زمان شروع دولت یازدهم کاهش قیمت ارز و سکه تا حدودی ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه با کاهش نرخ ارز شاهد بی نظمی و نگرانی در حوزه تولید خواهیم بود تاکید کرد ما باید از حوزه صادرات حمایت کنیم تا سود آوری خوبی در این حوزه داشته باشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن بیان اینکه انتظار کاهش نرخ ارز انتظار خوبی نیست گفت: با توجه به شرایط کنونی، قیمت ارز در حال حاضر نرخی است که با واقعیتها هم خوانی دارد و ما باید خودمان را با این شرایط تطبیق دهیم .

وی به این موضوع نیز اشاره کرد که دولت آینده با برنامه هایی که خواهد داشت می تواند قیمت ارز را تثبیت کند.

نکو در پایان، نحوه کنار گذاشتن نقاط ضعف دولت قبلی، پرداخت یا عدم پرداخت یارانه ها و نواقص موجود در مسکن مهر را از چالشهای پیش روی دولت آقای روحانی عنوان کرد./الف


نظرات
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
0 0

سلامت میگه :

تاریخ: 1392/04/15 ساعت 07:30
تاک تیک اگر به حرفت گوش کرده بودم ضرر چند میلیونی میکردم دمت گرم تیک تاک به موفع فروختم ممنون

0 0

نادان میگه :

تاریخ: 1392/04/13 ساعت 18:46
اي واي عجب ضرر بزرگي كردي من چكنم كه از 5/3ماه قبل تا الان 58ميليون ضرر كردم

0 0

Oskar پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/14 ساعت 13:43
ایشالا که هرچه زودتر این ضرر جبران بشه

0 0

مینا میگه :

تاریخ: 1392/04/13 ساعت 01:01
سلام دوستان من قبل عید3تا سکه خریدم1490الان چیکا کنم ضرر بزرگی کردم

0 0

دورنما پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/16 ساعت 17:47
چقدر هم که ضرر بزرگی کردی , بنده خدا طرف 50 تا خریده نمیگه ضرر بزرگی کردم شما با 3 تا ......

0 0

رهگذر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/15 ساعت 08:05
به این میگی ضرر بزرگ؟!!!!!!!!! 3 تا؟ بیخیال بابا

0 0

یاس پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/13 ساعت 09:22
برو خدارو شکر کن که 30تا نخریدی.

0 0

تیک تاک میگه :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 22:02
پنجشنبه بفروشید عزیزان گزارش روز جمعه بشدت طلا رو ارزون میکنه و این روزها هم فقط قیمتها با اونس کم و زیاد میشه گزارش این هفته حاکی از آمار پایین بیکاری و رشد اقتصادی آمریکا هست مطمئن باشید دوستان

0 0

تاک تیک پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/13 ساعت 07:58
درست بر عکس! به نرخ انس توجه کن اگر آمار بیکاری کاهشی بود طلا از همین حالا(پنج شنبه)نزولی بود ولی درست بر عکس است! طلا جمعه شب بشدت صعودی خواهد بود.

0 0

darabi میگه :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 14:08
قیمت سکه شنبه افزایش+ کاهش-؟

0 0

سید پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/13 ساعت 13:15
از این نظر سنجی میشه فقط نتیجه گرفت چند نفر سکه و طلا دارن و چند نفر ندارن :D

0 0

esisekebaz میگه :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 13:54
نرخ بیکاری ماه ژوئن آمریکا روز جمعه هفته جاری منتشر خواهد شد که مثبت بودن آن نشانگر رشد اقتصاد آمریکا خواهد بود که این خبر منجر به رشد ارزش دلار و سقوط شدید قیمت جهانی طلا در ماه جاری میلادی خواهد شد.

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 18:28
صعود انس مقطعي و نوعي اصلاح قيمت بود در ما اگوست انس وارد كانال 1000 دلاري خواهد شد سقوط دلار نبز به زير 2700 و سكه به زير 900 هزار قطعي است
.

0 0

سامان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/13 ساعت 20:30
علی اقا ببین اگه به سال ٩٠ یه نگاه بندازی قیمت پراید تقریبا معادل ٢٠ سکه بوده که این تعادل سال گذشته بهم خورد.به خاطر پایین نگه داشتن قیمت خودرو.درسال های ماقبل ٩٠ یک پراید حتی معادل ٣٠ سکه و بالاتر نیز بوده. پس یک پراید ١۵ ملیونی و سکه ٨٠٠ تومنی هیچ چیز عجیبی نیست.

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 22:33
ما سكه هامونو هفته پيش فروختيم حالا داره گرون ميشه به نظر شما دوباره بخريم يا صبر كنيم؟؟؟؟

0 0

haje پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 19:31
امسال سکه 750 تومانی خواهیم داشت پس تا به این قیمت نرسیده صبر کنید.صبر.

0 0

تیک تاک پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 14:41
با این افزایش چند هزار تومانی ترس به دلتون راه ندین مطمئن باشید پایینتر میاد قیمتها. هنوزم صبر کن حداقل تا ماه رمضان یا اگه شده تا روز انتقال قدرت ریاست جمهوری و با قیمت مناسبتر خرید کنید

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 23:41
قیمت حبوبات از 10 روز پیش،کاهش چشمگیری داشته

0 0

امیر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 14:22
میدونی چرا ؟چون فصل فروش کشاورزای بیچارست!فصل که تموم شد دوباره گرون میشه

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 00:56
همه تون بهتر نیست دست از این ارز بازی بکشید و برید سراغ بورس؟

هم سودش بیشتره و هم مطمئن تره. حالا دیگه معامله ارز و طلا عین قمار شده. چرا پاتون رو جای سفت تر نمیگذارید؟

0 0

آس و پاس پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 11:49
دوستانی که طرفدار بورس هستند باید بدانند که برای رفتن تو بازار بورس باید این شغلتون باشه و تمام وقتتون را برای بورس بزاریدو اما بیشتر ما که اندکی پول داریم ومی خواهیم سرمایه گذاری راحتتری داشته باشیم طلا ودلار به نظر من بهتره.

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 08:28
تحريم مبادلات طلا با ايران باعث كاهش بيشتر قيمت طلا در بازار جهاني خواهد شد

0 0

محمود * پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 18:42
دوست عزیز من برعکس شما فکر می کنم ، چون ایران فروشنده طلا برای دریافت ارز بوده و بعد از تحریم یک فروشنده از بازار کم شده در نتیجه عرضه کم شده و احتمالا باعث افزایش شود.

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 08:37
احتمال وجود saddle point در تواریخ 2،12،22 تیرماه میباشد.

0 0

shiraz پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 12:51
یعنی حد وسط نه max نه min

0 0

Z پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 11:42
لطفا در مورد saddle point توضيح دهيد.

آخرین قیمت ها
18:25 1394/05/13
طلا
اونس طلا ۱۰۹۲.۴
مظنه بازار تهران ۳۸۷,۸۰۰
طلاي 18 عيار ۸۹,۵۰۰
سکه
طرح قدیم ۸۷۴,۰۰۰
طرح جدید ۸۷۴,۰۰۰
نیم سکه ۴۷۵,۰۰۰
ربع سکه ۲۶۶,۰۰۰
سکه گرمي ۱۷۰,۰۰۰
ارز
دلار جزئیات
درهم ۹۰۷
يورو ۳,۶۶۵
سایر قیمت ها
نفت ۴۵.۷۲
نقره ۱۵.۷۷
پلاتينوم ۹۶۱
پالاديوم ۶۰۳
نمودار قیمت طلا