سایت طلا را در تلگرام دنبال کنید.

پیش بینی از آینده بازار ارز و سکه

سایت طلا: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس پیش بینی کرد تا زمان شروع دولت یازدهم کاهش قیمت ارز و سکه تا حدودی ادامه خواهد یافت.

سایت طلا


ابراهیم نکو در گفتگو با خبرنگار سایت طلا در خصوص نوسانات اخیر قیمت ارز در بازار داخل اظهار داشت: آرامش حاکم بر جامعه پس از انتخابات ریاست جمهوری در ایران قیمت طلا و ارز روند نزولی را در پیش گرفت و با کاهش مواجه شد.

وی در ادامه افزود: قبل از انتخابات تا هشداری نسبت به نظم بازار ارز داده می شد افراد احساس نا امنی در بازار کرده و برای خرید مایحتاج خود به بازار هجوم می آوردند و موجب افزایش قیمتها می شدند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین تصریح کرد: آرامش کنونی در بازار به این علت است که مردم فکر می کنند دولت آینده می تواند آرامش را به بازار برگرداند.

نکو درباره پیش بینی آینده بازار ارز وسکه اذعان داشت: تا زمان شروع دولت یازدهم کاهش قیمت ارز و سکه تا حدودی ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه با کاهش نرخ ارز شاهد بی نظمی و نگرانی در حوزه تولید خواهیم بود تاکید کرد ما باید از حوزه صادرات حمایت کنیم تا سود آوری خوبی در این حوزه داشته باشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن بیان اینکه انتظار کاهش نرخ ارز انتظار خوبی نیست گفت: با توجه به شرایط کنونی، قیمت ارز در حال حاضر نرخی است که با واقعیتها هم خوانی دارد و ما باید خودمان را با این شرایط تطبیق دهیم .

وی به این موضوع نیز اشاره کرد که دولت آینده با برنامه هایی که خواهد داشت می تواند قیمت ارز را تثبیت کند.

نکو در پایان، نحوه کنار گذاشتن نقاط ضعف دولت قبلی، پرداخت یا عدم پرداخت یارانه ها و نواقص موجود در مسکن مهر را از چالشهای پیش روی دولت آقای روحانی عنوان کرد./الف


نظرات
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
0 0

سلامت میگه :

تاریخ: 1392/04/15 ساعت 07:30
تاک تیک اگر به حرفت گوش کرده بودم ضرر چند میلیونی میکردم دمت گرم تیک تاک به موفع فروختم ممنون

0 0

نادان میگه :

تاریخ: 1392/04/13 ساعت 18:46
اي واي عجب ضرر بزرگي كردي من چكنم كه از 5/3ماه قبل تا الان 58ميليون ضرر كردم

0 0

Oskar پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/14 ساعت 13:43
ایشالا که هرچه زودتر این ضرر جبران بشه

0 0

مینا میگه :

تاریخ: 1392/04/13 ساعت 01:01
سلام دوستان من قبل عید3تا سکه خریدم1490الان چیکا کنم ضرر بزرگی کردم

0 0

دورنما پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/16 ساعت 17:47
چقدر هم که ضرر بزرگی کردی , بنده خدا طرف 50 تا خریده نمیگه ضرر بزرگی کردم شما با 3 تا ......

0 0

رهگذر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/15 ساعت 08:05
به این میگی ضرر بزرگ؟!!!!!!!!! 3 تا؟ بیخیال بابا

0 0

یاس پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/13 ساعت 09:22
برو خدارو شکر کن که 30تا نخریدی.

0 0

تیک تاک میگه :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 22:02
پنجشنبه بفروشید عزیزان گزارش روز جمعه بشدت طلا رو ارزون میکنه و این روزها هم فقط قیمتها با اونس کم و زیاد میشه گزارش این هفته حاکی از آمار پایین بیکاری و رشد اقتصادی آمریکا هست مطمئن باشید دوستان

0 0

تاک تیک پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/13 ساعت 07:58
درست بر عکس! به نرخ انس توجه کن اگر آمار بیکاری کاهشی بود طلا از همین حالا(پنج شنبه)نزولی بود ولی درست بر عکس است! طلا جمعه شب بشدت صعودی خواهد بود.

0 0

darabi میگه :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 14:08
قیمت سکه شنبه افزایش+ کاهش-؟

0 0

سید پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/13 ساعت 13:15
از این نظر سنجی میشه فقط نتیجه گرفت چند نفر سکه و طلا دارن و چند نفر ندارن :D

0 0

esisekebaz میگه :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 13:54
نرخ بیکاری ماه ژوئن آمریکا روز جمعه هفته جاری منتشر خواهد شد که مثبت بودن آن نشانگر رشد اقتصاد آمریکا خواهد بود که این خبر منجر به رشد ارزش دلار و سقوط شدید قیمت جهانی طلا در ماه جاری میلادی خواهد شد.

0 0

پیشوا میگه :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 08:37
احتمال وجود saddle point در تواریخ 2،12،22 تیرماه میباشد.

0 0

shiraz پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 12:51
یعنی حد وسط نه max نه min

0 0

Z پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 11:42
لطفا در مورد saddle point توضيح دهيد.

0 0

dayana پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 11:26
یعنی چه؟؟؟

0 0

نيما میگه :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 08:28
تحريم مبادلات طلا با ايران باعث كاهش بيشتر قيمت طلا در بازار جهاني خواهد شد

0 0

محمود * پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 18:42
دوست عزیز من برعکس شما فکر می کنم ، چون ایران فروشنده طلا برای دریافت ارز بوده و بعد از تحریم یک فروشنده از بازار کم شده در نتیجه عرضه کم شده و احتمالا باعث افزایش شود.

0 0

صفورا میگه :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 08:26
بابا ایهاالناس کلی ضرر کردم چرا اینقد بالا پایین میشه! این چه وضعیه ده دلار میره بالا نه دلار میاد پایین!پیش بینی شما چیه ؟ بنظرشما چیکار کنم ؟ نگه دارم؟!

0 0

matin میگه :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 07:16
دوستان
بخصوص اونهایی که زبانشون خوبه
کسی نمی تونه از منابع خارجی اطلاع پیدا کنه که احتمالاً آمار بیکاری که قراره آمریکا روز جمعه منتشر کنه افزایشیه یا کاهشی؟
لطفاً اگه کسی اطلاع پیدا کرد ، لینک اصلی خبر رو بذاره ، بینهایت سپاسگذارم.

0 0

پیمان... پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 10:44
هنوز هم کارگردانان اصلی اونس طلا قصد دارن با ادامه افت قیمت طلا پایین ترین قیمت را ثبت کنند خیالتان راحت

0 0

اهرام مصر!؟ میگه :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 00:56
اگرچه دلگرم كننده است ولي خيلي كلي واشاره به كاهش حدودي دارد در حاليكه وقتي به طور لحظه اي سكه ازيك وچهل تا صدو پنجاه مياد سخته براي انها كه مال باخته پاكباخته شدند چون دقيقا با همين نگرش باز تعلل كرده اند وبازهم ضرر! مسلما به دنبال جزييات هم هستند مثلا تغييرات دلار دروانس در "هفـــــته " هاي اخير

0 0

هوش سفید میگه :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 00:56
همه تون بهتر نیست دست از این ارز بازی بکشید و برید سراغ بورس؟
هم سودش بیشتره و هم مطمئن تره. حالا دیگه معامله ارز و طلا عین قمار شده. چرا پاتون رو جای سفت تر نمیگذارید؟

0 0

آس و پاس پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 11:49
دوستانی که طرفدار بورس هستند باید بدانند که برای رفتن تو بازار بورس باید این شغلتون باشه و تمام وقتتون را برای بورس بزاریدو اما بیشتر ما که اندکی پول داریم ومی خواهیم سرمایه گذاری راحتتری داشته باشیم طلا ودلار به نظر من بهتره.

0 0

Z پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 11:40
آيا شما سفتي آن را تضمين مي كنيد؟

0 0

bizhan1983 میگه :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 00:41
به نظر من هر گرم طلای ‏۱۸‏ عیار از ‏۱۰۰۰۰۰‏ هزار تومن پائین نمیاد یعنی دلار یه طرف ترازو هست طلا هم یه طرفش مفهومش اینه که هر چقدر انس جهانی میاد پایین از این طرف دلار میره بالا یعنی به نحوی میخوان این بالانس ‏۱۰۰۰۰۰‏ حفظ کنن و این به سود سرمایه
داراست و دلالان طلا که بازار .‏ ‏.‏ ‏.

0 0

مهندس میگه :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 00:32
دلار بهتره (-) یا سکه(+) ؟

0 0

دنیا میگه :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 23:42
فعلا که دوباره در حال پایین اومدن و سقوطه

0 0

رصد بازار میگه :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 23:41
قیمت حبوبات از 10 روز پیش،کاهش چشمگیری داشته

0 0

امیر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 14:22
میدونی چرا ؟چون فصل فروش کشاورزای بیچارست!فصل که تموم شد دوباره گرون میشه

0 0

مهندس میگه :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 22:54
به نظر من اعلام آمار روز جمعه توسط امریکا برای اونس تاثیر زیادی داره
اگه جو تحریم از بین بره شاید دلار هم یکم بیاد پایین

0 0

fatemeh میگه :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 22:33
ما سكه هامونو هفته پيش فروختيم حالا داره گرون ميشه به نظر شما دوباره بخريم يا صبر كنيم؟؟؟؟

0 0

haje پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 19:31
امسال سکه 750 تومانی خواهیم داشت پس تا به این قیمت نرسیده صبر کنید.صبر.

0 0

تیک تاک پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 14:41
با این افزایش چند هزار تومانی ترس به دلتون راه ندین مطمئن باشید پایینتر میاد قیمتها. هنوزم صبر کن حداقل تا ماه رمضان یا اگه شده تا روز انتقال قدرت ریاست جمهوری و با قیمت مناسبتر خرید کنید

0 0

شاهین میگه :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 22:24
اونس دیگه هرچی بریزه تاثیری روپایین اومدن طلا نداره با این تحریمهای شدید که اجرایی شد قیمت طلا و دلار هم میره بالا خبر دارم دوباره قرار هست تحریمهای جدیدبزودی اجرایی بشه وقتش رامعلوم نکردن که کی اجرایی میشه

0 0

شاهین پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 10:27
من هنوز امید دارم نگفتم که میاد پایین اونس 1800را عشق هست قول بهتون میدم میبینید خبر موثق دارم الان هم نه 3الی 4ماه اینده طلا گرمی170 تا 180 را هم خواهید دید

0 0

فيروز پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 09:20
ريزش و نزول شديد تا يكماه و نيم اينده قطعي است

0 0

سيمين پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 09:14
ظاهرا شما هم از انس نا اميد شدي

0 0

Zar_Negar میگه :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 22:12
در وضعیت فعلی شاهد نوسان اونس حدفاصل 1225 تا 1250 و افت سکه تا 1120 خواهیم بود. و به قول دوستان این وضع ادامه خواهد داشت تا آماتورها از بازار خارج شوند. به امید بهروزی زرنگار.

0 0

طنز 1800 میگه :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 22:04
طلا تا 464500 هم رسيد و فرصت خوبي بود براي فروش از روز سه شنبه سقوط تدريجي شروع مي شود تا روز پنجشنبه كه به قيمت هفته قبل كه 440000 بود برسد.

0 0

حس ششم میگه :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 21:07
یعنی کاهش قیمت سکه و دلار به تاریخ پیوست . قابل توجه آن دسته از افرادی که منتظر کاهش قیمت برای خرید بودند .

0 0

Zar_Negar پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 04:54
قابل توجه آن دسته افرادی که منتظر کاهش بودند برای خرید. بدانند که امروز اونس حدمیان کانال به سمت پایین یعنی بین 1231 الی 1251 نوسان دارد و همچنین دلار نیز میلی به افزایش ندارد.
بنابراین انتظار میرود سکه تا 1125 افت نشان دهد. و فرصت خوبی میتواند باشد. و امکان فرصت بهتر هم بعید نیست. و توصیه اینکه فرصت غنیمت است. به امید بهروزی...

0 0

dayana میگه :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 19:55
اما در نهایت تا چند ماه اینده قیمت صعودی است.به نظر من هر سال در تیر ماه کف قیمت سکه مشخص میشود .من این را از خودم نمی گویم .بلکه سه سال است هر روز از طریق اینترنت قیمتها را رصد میکنم .پارسال در تیر ماه کف قیمت 600 شد دی ماه 1500 امسال تیر ماه کف قیمت به 1050 رسید اما دی ماه ؟؟؟ خودتان حساب کنید.

0 0

dayana پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 10:20
جنابhajeپارسال همون موقع که سکه 600 شده بود وهمه داشتند می فروختند من کلی خرید کردم وهمه مرا مسخره میکردند که عقلت کم شده سکه میخواهد 300 بشود .با اینکه کلی استرس داشتم اما باز هم خریدم وبه حرف کسی گوش ندادم.وسیمین خانم مطمئن باش امسال ماه رمضان طلا ارزان نمیشود چون همه کسانی که در این یکی دو ماهه فروختند منتظرند ماه رمضان بیاید وبرای خرید هجوم میبرند وقیمتها در همین سطح میماند شاید هم بالاتر برود.موفق باشید

0 0

سيمين پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 07:17
امسال كف قيمت مردادماه و همزمان با ماه رمضان و تحويل دولت كف قيمت 900 هزار تومان كه تا پايان سال روي همين محدوده ميماند و افزايش قيمت دلار تا حداكثر 3500 را افت دامنه دار انس خنثي ميكند

0 0

haje پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 03:48
با سلام. محض اطلاع دوستان عرض میکنم که پارسال کف قیمت سکه 600 تومان بود که در اواخر اردیبهشت اتفاق افتاد (با اونس 1525 دلاری و دلار 1600 تومان که البته کمتر از یک هفته دوام اورد و حیلیها در این ایام فروشنده بودند از ترس سقوط قیمت به 300 تومان.)

0 0

کامی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 00:05
عزیزم اردیبهشت بود که سکه 600 شد.

0 0

ج میگه :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 20:01
هیچکس نمیتواند قمت ارز وسکه راپیش بینی کنه ...

0 0

تصریف میگه :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 19:30
12 مرداد کاهش شدید داریم.
در ضمن شنیده میشه امروز بانک مرکزی به بازار ارز تزریق کرده.

0 0

yazd میگه :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 18:39
فکر کنم با این تفاسیر
دلیلی برای کاهش قیمتها وجود ندارد!

0 0

علی بگ میگه :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 18:28
صعود انس مقطعي و نوعي اصلاح قيمت بود در ما اگوست انس وارد كانال 1000 دلاري خواهد شد سقوط دلار نبز به زير 2700 و سكه به زير 900 هزار قطعي است
.

0 0

سامان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/13 ساعت 20:30
علی اقا ببین اگه به سال ٩٠ یه نگاه بندازی قیمت پراید تقریبا معادل ٢٠ سکه بوده که این تعادل سال گذشته بهم خورد.به خاطر پایین نگه داشتن قیمت خودرو.درسال های ماقبل ٩٠ یک پراید حتی معادل ٣٠ سکه و بالاتر نیز بوده. پس یک پراید ١۵ ملیونی و سکه ٨٠٠ تومنی هیچ چیز عجیبی نیست.

0 0

سپيده پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 00:04
خدا كنه !

0 0

علي پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 23:35
اي كاش ارزان بشه ولي يه جوي بده كه بگنجه اخه سكه 900 پرايد 14 ميليون
امكان داره .خودت رو حرفت فكر كن
دوستان اين جا براي جو دادن الكي نيست پايه و اساس حرف بايد مستند باشه

0 0

متفکر میگه :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 18:08
اینو بهتون بگم هرگاه تحریم ها برداشته شد قیمتا میاد پایین خصوصا تحریم های خیلی شدید وگرنه تا یک ماهه دیگه قیمت سکه و دلار صعودی خواهد بود

0 0

drhatojo میگه :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 18:07
خلاصه آنالیز استاندارد بانک به تاریخ 2 ژوئیه 2013(امروز):با عنایت به فشار فنی خرید قیمت اونس میتواند به منطقه 1289 تا 1300 در کوتاه مدت برسد که در صورت منفی بودن داده های رسمی کارگری ایالت متحده روز جمعه انتظار یک مقاومت قوی در سطح 1300 تا 1320 خواهد داشت-امروز سطح اصلی بین 1248 تا 1266 خواهد بود و در صورت مثبت بودن داده های رسمی کارگری روز جمعه جنبش رو به پایین به سمت 1229 و سطح قوی مقاومتی 1200 دلار خواهد داشت

0 0

شایگان میگه :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 17:56
امیدوارم پیش بینی درست باشه ولی متاسفانه بعد از تحریمای روز دوشنبه سناتورای دموکرات و جمهوری خواه همجهت شدن و دارن لایحه ایو تصویب میکنن که تا 3ماه أینده کل نفت ایران تحریم بشه، وابستگی طلام که عملأ از قیمت انس جدا شد.

0 0

sajjad58 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 10:24
جهان حالا حالا ها به نفت ایران محتاج هست .ماهی نیست که امریکا بعضی خریداران نفت ایران رو از لیست تحریم ها خارج نکنه.بعید میدونم بتونند نبود نفت ایران رو جبران کنند.

0 0

سيمين پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 07:20
نان شب كه نيست از انس جدا بشه هيچ كس نميخره چون هر لحظه احتمال پيوند مجددش به انس هست با مرگ انس طلا داران داخلي تنها راه نجات خود را تئوري جدايي طلا از انس ميدانند

0 0

سجاد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 23:23
به نظر تو آمریکا میتونه جلوی چین وایسته و بهش بگه تو نباید از ایران نفت بخری؟
وقتی چین منافعش رو در خرید از ایران میبینه(ایران برای فروش نفتش تخفیف به چین میده)به هیچ وجه خریدش رو قطع نمیکنه و فعلا داره افزایشش میده.

0 0

علی ارسنجانی میگه :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 17:38
حالا که صعودی داره میشه

0 0

// پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 23:53
من كاملآ با نظر آقاي ار سنجابي موافقم

0 0

صراف فردوسي میگه :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 17:24
ما صرافها هم گاهي در اين بازار گيج مي شويم كسي نمي تواند به اين راحتي در مورد اينده بازار پيش بيني درست كنه در بازار هاي بين المللي ارزش دلار در برابر بقيه ارزها هر روز در حال تقويت شدن است

0 0

مهندس حسینی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 07:53
طبق امار واطلات موجود در مجله اکونومیک ساینس و مجلات دیگر اقتصادی پیشرفت چشمگیری در اقتصاد امریکا صورت گرفته و با تقویت دلار مطمئنا طلا بشتر نزول میابد و این کاهش فعلا ملایم است تا بعضی کشورهای متحد امریکا کمتر زیان ببینند ولی شیب نزولی ملایم تا2014 ادامه دارد وتا اونس 700 دلار پیش بینی میشود

0 0

سپيده پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 21:45
شما ك خودت قيمت تعيين ميكني ! فروختي طلاهاتونو ك بياد پايين ؟!

0 0

مدیرعامل شرکت توزیع-بازرگانی میگه :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 17:17
به نظر من هرچی سکه دارید سعی کنید زودتر بفروشید. از بعدازظهر 11 تیر قیمت انس شروع به نزول میکنه با اندکی نوسان و جمعه به محض اعلام اخبار امریکا مبنی بر افزایش نرخ بیکاری و افزایش اوراق قرضه انس طلا شدیدا افت خواهد کرد.

0 0

مجتبی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 23:58
اقای مدیر عامل شما هنوز اینو نمیدونید که با افزایش نرخ بیکاری یا خرید اوراق قرضه اونس افزایش پیدا میکنه نه کاهش.یه کم بیشتر مطالعه کن

0 0

م-کیان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 23:41
اقای مدیرعامل شرکت توزیع فکر کنم .منظور شما کاهش نرخ بیکاری وکاهش خریداوراق انس اقت میکند نه افزایشی که شما فرمودید.موفق وپیروز باشید

0 0

abooodani پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 22:43
مدير جان،دقيقا برعكس گفتين،از شما بعيد هست! افزايش نرخ بيكارى و افزايش خريد اوراق قرضه باعث صعود انس ميشه

0 0

دوست پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 21:47
مگه اونس طلا با نرخ بیکاری نسبت مستقیم نداره؟
یعنی بیکاری زیاد بشه اونس کم میشه؟ من فکر میکردم بیکاری کم بشه اونس پایین میاد

0 0

يكي از مردم میگه :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 17:13
اميدوارم سريعتر نرخ دلار تو يه رقمي كه صادرات صرف كنه كلا ثابت بشه تا مردم بيخيال اين بازار بشن و اين سرمايه هايي كه راكد كنار اتاق هاست بياد تو توليد مملكت
اينجوري به نفع همه اس

0 0

drhatojo میگه :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 17:18
دوستان الان که قیمت نسبت به صبح کمی پایین اومده برای خرید خوب+ یا بد_

0 0

drhatojo پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 09:12
فکر جبران--------هر چند این فکر ضررمو بیشتر کرده

0 0

abooodani پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 22:37
دكتر جان،مگه نصف سرمايه ات رو تو اين چهار ماه در اين بازار از دست ندادى؟ مگه اين همه ضرر واستون درس عبرت نشد؟ به نظرم شما با اون همه سرمايه تون بريد طلافروشى بزنيد خيلى سود ميكنى... راستى دكتر چه رشته اى هستين؟

0 0

کار دوست میگه :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 17:08
شنبه هفته دیگه دلار 3000 تومان و سکه زیر 1 میلیون.این پیام از کاردوست رو به خاطر بسپارید...

0 0

سکه باز پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 23:06
هر چی داشتی فروختی ها، نگرانتم که حسرت شدیدی خواهی خورد.

0 0

علی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 22:53
آره هفته بعد قراره ما آمریکا و اتحادیه اروپا رو تحریم کنیم :)

0 0

fatemeh پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 22:58
ما سكه هامونو به ارزوني فروختيم حالا دوباره داره گرون ميشه به نظر شما تا پولمون ارزشش نيوفتاده دوباره بگيريم يا صبر كنيم.خيلي نگرانم كمكم كنيد لطفا

0 0

جواهریان پاسخ می دهد :