پیش بینی از آینده بازار ارز و سکه

سایت طلا: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس پیش بینی کرد تا زمان شروع دولت یازدهم کاهش قیمت ارز و سکه تا حدودی ادامه خواهد یافت.

سایت طلا


ابراهیم نکو در گفتگو با خبرنگار سایت طلا در خصوص نوسانات اخیر قیمت ارز در بازار داخل اظهار داشت: آرامش حاکم بر جامعه پس از انتخابات ریاست جمهوری در ایران قیمت طلا و ارز روند نزولی را در پیش گرفت و با کاهش مواجه شد.

وی در ادامه افزود: قبل از انتخابات تا هشداری نسبت به نظم بازار ارز داده می شد افراد احساس نا امنی در بازار کرده و برای خرید مایحتاج خود به بازار هجوم می آوردند و موجب افزایش قیمتها می شدند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین تصریح کرد: آرامش کنونی در بازار به این علت است که مردم فکر می کنند دولت آینده می تواند آرامش را به بازار برگرداند.

نکو درباره پیش بینی آینده بازار ارز وسکه اذعان داشت: تا زمان شروع دولت یازدهم کاهش قیمت ارز و سکه تا حدودی ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه با کاهش نرخ ارز شاهد بی نظمی و نگرانی در حوزه تولید خواهیم بود تاکید کرد ما باید از حوزه صادرات حمایت کنیم تا سود آوری خوبی در این حوزه داشته باشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن بیان اینکه انتظار کاهش نرخ ارز انتظار خوبی نیست گفت: با توجه به شرایط کنونی، قیمت ارز در حال حاضر نرخی است که با واقعیتها هم خوانی دارد و ما باید خودمان را با این شرایط تطبیق دهیم .

وی به این موضوع نیز اشاره کرد که دولت آینده با برنامه هایی که خواهد داشت می تواند قیمت ارز را تثبیت کند.

نکو در پایان، نحوه کنار گذاشتن نقاط ضعف دولت قبلی، پرداخت یا عدم پرداخت یارانه ها و نواقص موجود در مسکن مهر را از چالشهای پیش روی دولت آقای روحانی عنوان کرد./الف


نظرات
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد

سلامت میگه :

تاریخ: 1392/04/15 ساعت 07:30:00
تاک تیک اگر به حرفت گوش کرده بودم ضرر چند میلیونی میکردم دمت گرم تیک تاک به موفع فروختم ممنون

نادان میگه :

تاریخ: 1392/04/13 ساعت 18:46:00
اي واي عجب ضرر بزرگي كردي من چكنم كه از 5/3ماه قبل تا الان 58ميليون ضرر كردم

ادم زحمت کش میگه :

تاریخ: 1392/04/15 ساعت 00:26:00
اون روز که جیک جیکت بود یاده زمستونت نبود اون روز که سودشا میخوردی حالا ضررشم بخور

Oskar میگه :

تاریخ: 1392/04/14 ساعت 13:43:00
ایشالا که هرچه زودتر این ضرر جبران بشه

خاکی میگه :

تاریخ: 1392/04/14 ساعت 08:47:00
چرا عاقل کند کاری که ..... آخه خون مردم و شما ها کردین تو شیشه ای طلا داران بلاخره یه دیوار باید خراب شه تا یه چاله پر بشه

مینا میگه :

تاریخ: 1392/04/13 ساعت 01:01:00
سلام دوستان من قبل عید3تا سکه خریدم1490الان چیکا کنم ضرر بزرگی کردم

دورنما میگه :

تاریخ: 1392/04/16 ساعت 17:47:00
چقدر هم که ضرر بزرگی کردی , بنده خدا طرف 50 تا خریده نمیگه ضرر بزرگی کردم شما با 3 تا ......

رهگذر میگه :

تاریخ: 1392/04/15 ساعت 08:05:00
به این میگی ضرر بزرگ؟!!!!!!!!! 3 تا؟ بیخیال بابا

یاس میگه :

تاریخ: 1392/04/13 ساعت 09:22:00
برو خدارو شکر کن که 30تا نخریدی.

تیک تاک میگه :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 22:02:00
پنجشنبه بفروشید عزیزان گزارش روز جمعه بشدت طلا رو ارزون میکنه و این روزها هم فقط قیمتها با اونس کم و زیاد میشه گزارش این هفته حاکی از آمار پایین بیکاری و رشد اقتصادی آمریکا هست مطمئن باشید دوستان

تاک تیک میگه :

تاریخ: 1392/04/13 ساعت 07:58:00
درست بر عکس! به نرخ انس توجه کن اگر آمار بیکاری کاهشی بود طلا از همین حالا(پنج شنبه)نزولی بود ولی درست بر عکس است! طلا جمعه شب بشدت صعودی خواهد بود.

اخوند میگه :

تاریخ: 1392/04/13 ساعت 07:50:00
اگه بیکاری امارش پایین بیاد قیمت طلا بالا میره

میگه :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 17:17:00
به نظر من هرچی سکه دارید سعی کنید زودتر بفروشید. از بعدازظهر 11 تیر قیمت انس شروع به نزول میکنه با اندکی نوسان و جمعه به محض اعلام اخبار امریکا مبنی بر افزایش نرخ بیکاری و افزایش اوراق قرضه انس طلا شدیدا افت خواهد کرد.

آبدارچی شرکت توزیع-بازرگانی میگه :

تاریخ: 1392/04/13 ساعت 08:02:00
مدیر جان این جوری نظر بدی شرکتمان در چشم بهم زدنی به ورشکستگی می افتد! رحم کن! آمار بیکاری این جا هم بالاست ها!

مروشازان میگه :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 23:28:00
طبق پیشبینی ازاماربازارکارامریکاقبلن7.6وبرای جمعه7.5اعلام خواهد شدواین یعنی کاهش انس

میگه :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 17:56:00
امیدوارم پیش بینی درست باشه ولی متاسفانه بعد از تحریمای روز دوشنبه سناتورای دموکرات و جمهوری خواه همجهت شدن و دارن لایحه ایو تصویب میکنن که تا 3ماه أینده کل نفت ایران تحریم بشه، وابستگی طلام که عملأ از قیمت انس جدا شد.

نوید شایگان میگه :

تاریخ: 1392/04/19 ساعت 04:45:00
ماشاالله خیلی زرنگیا فامیل یعقوب شایگان !!!!!!!!

نوید شایگان میگه :

تاریخ: 1392/04/19 ساعت 04:43:00
ماشاالله خیلی زرنگیا فامیل یعقوب شایگان

میگه :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 18:28:00
صعود انس مقطعي و نوعي اصلاح قيمت بود در ما اگوست انس وارد كانال 1000 دلاري خواهد شد سقوط دلار نبز به زير 2700 و سكه به زير 900 هزار قطعي است
.

سامان میگه :

تاریخ: 1392/04/13 ساعت 20:30:00
علی اقا ببین اگه به سال ٩٠ یه نگاه بندازی قیمت پراید تقریبا معادل ٢٠ سکه بوده که این تعادل سال گذشته بهم خورد.به خاطر پایین نگه داشتن قیمت خودرو.درسال های ماقبل ٩٠ یک پراید حتی معادل ٣٠ سکه و بالاتر نیز بوده. پس یک پراید ١۵ ملیونی و سکه ٨٠٠ تومنی هیچ چیز عجیبی نیست.

میگه :

تاریخ: 1392/04/11 ساعت 22:33:00
ما سكه هامونو هفته پيش فروختيم حالا داره گرون ميشه به نظر شما دوباره بخريم يا صبر كنيم؟؟؟؟

haje میگه :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 19:31:00
امسال سکه 750 تومانی خواهیم داشت پس تا به این قیمت نرسیده صبر کنید.صبر.

میگه :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 08:37:00
احتمال وجود saddle point در تواریخ 2،12،22 تیرماه میباشد.

haje میگه :

تاریخ: 1392/04/12 ساعت 19:36:00
با اجازه از جناب پیشوا: saddle point یعنی کف قیمت.(دره ها در نمودار را میگویند.)

میگه :