اونس طلا2321.9
مظنه15,297,000
18 گرم3,531,300
ارزش سکه34,464,141
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,400,000
نیم25,000,000
ربع15,100,000

پیش بینی کارشناسان کیتکو از روند بهای طلا در هفته جاری

سایت طلا: در نظرسنجی این هفته از کارشناسان کیتکو بیش از نیمی از شرکت کنندگان به افزایش قیمت جهانی طلا در هفته جاری رای دادند.



به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکو ، در نظرسنجی این هفته از 21 کارشناس اقتصادی کیتکو 11نفر به افزایش، 8نفر به کاهش و 2 نفر به عدم تغییر قیمت جهانی طلا در هفته جاری رای دادند.

بر اساس این گزارش، این کارشناسان شامل معامله گران شمش طلا، سرمایه گذاران بانکها ، بازرگانان بورس فیوچرز ، مدیران پولی و تحلیلگران نمودار تکنیکال می باشند.

این گزارش می افزاید، هفته گذشته 68.4 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی کیتکو به کاهش قیمت جهانی طلا در هفته جاری رای داده بودند که بهای این فلز طی پنج روز اول هفته با کاهش 80 دلاری روبرو شد.

کارشناسانی که به افزایش قیمت طلا در هفته پیش رو رای دادند بیان کردندکه کاهش شدید قیمت‌ طلا در هفته گذشته بیش از حد بوده و این امرتمام شده است و سقوط شدید قیمت طلا به علت افزایش میزان فروش در انتهای فصل بوده است.

"آدریان دی"، مدیر یک شرکت سرمایه گذاری، اعلام کرد: کاهش شدید قیمت‌ اونس طلا تمام شده است. به عقیده وی در حال حاضر کلیه سیاستهای پولی در جهان انبساطی است و بن برنانکه رییس بانک مرکزی آمریکا اعلام کرد که این بانک در صورت بهبود شرایط اقتصادی طرح خرید اوراق قرضه را تا پایان سال آینده کاهش خواهد داد .

هم اکنون سخن از کاهش سیاستهای محرک‌ پولی جدید است که از ابتدای ژانویه با مبلغ 85 میلیارد دلار خرید اوراق قرضه آغاز شده است.

وی همچنین در ادامه افزود: در شرایط کنونی فاصله زیادی با اجرای سیاستهای انقباضی وجود دارد، بنابراین قیمت‌ها درهفته پیش رو با افزایش مواجه خواهد شد.

افرادی که به کاهش قیمت‌ در هفته جاری رای دادند بیان کردند روند بهای جهانی طلا کاهشی است و میزان تقاضای خرید این فلز کاهش یافته و دلایل کمی برای ورود سرمایه گذاران به بازار وجود دارد.

"ریچ دفالکو" مدیر یک موسسه سرمایه‌‌گذاری نیز براین باور است حتی اگر بازار طلا تحت فشار روندهای نقدی‌سازی قبل از پایان فصل قرار گیرد باز هم دلیلی برای افزایش قیمت طلا در هفته جاری وجود ندارد به ویژه اینکه در روزهای آتی در کشورهای کانادا و آمریکا تعطیلات عمومی وجود دارد و به همین دلیل حجم معاملات در هفته آینده کاهش خواهد یافت و به احتمال زیاد افراد معاملات را بعد از 4و 5 جولای آغاز خواهند کرد.

به اعتقاد وی روند قیمت جهانی طلا در هفته جاری نزولی خواهد بود و جای تعجب نیست که قیمتها به 950 و 925دلار نیز کاهش یابد.

فقط دو نفر از شرکت کنندگان به عدم تغییر یا نوسان اندک قیمت جهانی طلا در هفته جاری رای دادند./الف

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد