اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

امکان جدید سایت طلا / ثبت نام انحصاری در بخش نظرات

سایت طلا: با ایجاد ویژگی جدید در سایت طلا کاربران محترم می توانند با ایجاد یک نام اختصاصی در قسمت ثبت نظرات، با اطمینان خاطر از عدم سوء استفاده از نام کاربری خود به ثبت نظر بپردازند.

با سلام خدمت کاربران محترم سایت طلا

با تبریک اعیاد نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) به استحضار می رساند.

پیرو درخواست های مکرر شما عزیزان مبنی بر سوء استفاده برخی کاربران از نام مستعار دیگران در نظرات ویژگی جدید و منحصر به فردی در سایت افزوده شد.

با استفاده از این امکان شما می توانید نام اختصاری خود را شخصی کرده تا سایر کاربران نتوانند از آن استفاده نمایند و اگر نام مستعاری شخصی شده باشد سایت اجازه درج آن نام را برای کاربران نخواهد داد.

جهت استفاده از این ویژگی فقط کافیست نام ، نام خانوادگی و نام مستعار خود را به شماره 2000024 پیامک کرده تا بعد از تایید مدیران وب سایت کد ویژه برای شما ارسال گردد.

در این سیستم امکان استفاده از نام مستعار شما بدون کد ویژه وجود نخواهد داشت و نام هایی که در سیستم ثبت شده و معتبر می باشند با رنگ سبز نمایش داده خواهد شد تا برای سایر مخاطبین قابل تفکیک باشد.

ویژگی دیگری که به سایت افزوده شد امکان نمایش IP کاربران (بخش اول و آخر) می باشد تا امکان نظر گذاشتن با چند نام به حداقل برسد و مشکلاتی برای کاربران فراهم نگردد.

البته این نکته قابل ذکر می باشد که معمولا در شرکت ها از یک دستگاه مودم استفاده می گردد بنابراین ممکن است اگر چند کاربر در یک شرکت روی سایت نظر می گذارند برای تمامی آن کاربران یک IP ثبت گردد.

امیدواریم با تغییرات حاصل شده در این بخش دوستان فعالیت موثرتری در بخش نظرات سایت داشته باشند و به سایر عزیزان در امر تصمیم گیری کمک کرده باشیم.

شما کاربران محترم همچنان می توانید در طرح فراخوان انتخاب نشان (لوگو) سایت شرکت نمایید. مدت این طرح تا 5 تیر ماه می باشد.

با تشکر
منتظر نظرات ارزشمند شما عزیزان هستیم

تیم مدیریتی سایت طلا
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد