اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش بینی 1600دلار برای اونس طلا در نیمه دوم سال2013

سایت طلا: تحلیلگر ارشد اقتصادی بانکHSBC در نیویورک پیش بینی کرده است بهای جهانی طلا در نیمه دوم سال 2013میلادی به 1600دلار خواهد رسید.


به گزارش سایت طلا به نقل از ریولوشن، "جیمز استیل" تحلیلگر ارشد اقتصادی بانکHSBC در نیویورک در مصاحبه با بلومبرگ اظهار داشت: بازار طلا از آغاز سال جاری میلادی تاکنون تحت فشار کاهشی بوده است.

بر اساس این گزارش، این تحلیلگر ارشد اقتصادی بر این باور است تغییرات در روند اجرای سیاستهای انبساطی پولی آمریکا روی بازار طلا به شدت تاثیر گذاشته است به طوری که بهای طلا در اواسط ماه آوریل با سقوط شدید مواجه شد. اما تقاضای خرید فیزیکی از سوی چین قیمت این فلز را تا مرز 1400دلار افزایش داد.

این گزارش می افزاید، به گفته استیل طی چند هفته اخیر ذخایر طلای ETF به شدت کاهش یافته است . بیشترین میزان ذخایر این صندوق 85میلیون اونس در پایان سال گذشته بوده است.

بر این اساس، وی در ادامه تصریح کرد: طرح محرکه اقتصادی آمریکا اخیرا تاثیر بسزایی بر بازار طلا داشته است . اما کاهش یا توقف اجرای طرح متفاوت از پایان اجرای آن است.

استیل معتقد است میانگین قیمت جهانی طلا در نیمه دوم سال جاری میلادی 1542 دلار و بهای این فلز در این مدت 1600دلار خواهد بود و در بلند مدت به 2000دلار نیز افزایش خواهد یافت./الف

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد