اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یخبندان در بازار جهانی طلا

سایت طلا: درپي رشد شاخصهای سهام آسیا و افزایش ارزش دلار، روند نزولی بهای جهانی طلا ادامه یافت و امروز با افت 1.7درصدی مواجه شد.



به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، هفته گذشته انتشار نرخ بیکاری آمریکا توسط وزارت کار این کشور موجب شد بانک مرکزی آمریکا بار دیگر نسبت به اجرای سیاستهای انبسای پولی تجدید نظر کند و این مدت زمان و میزان اجرای طرح محرکه اقتصادی را کاهش دهد.

بر اساس این گزارش، قیمت جهانی طلا امروز با افت 17 دلار و 10 سنتی به 1430 دلار رسیده و هر اونس طلای آمریکا نیز با کاهش یک درصدی در محدوده 1429دلار داد و ستد شده است.

بر این اساس،شاخصهای سهام در آسیا امروز با افزایش روبرو شده اند. بدنبال رشد شاخصهای سهام و افزایش ارزش دلار آمریکا قیمت جهانی طلا از آغاز سال جاری تاکنون 14درصد کاهش یافته است.

این گزارش می افزاید، یکی از تحلیلگران موسسه مالی فیلیپ فیوچرز در سنگاپور اظهار داشت: قیمت جهانی طلا برای آغاز روند صعودی باید از سطح 1487 دلار عبور کند.

تازه ترین گزارشها حاکی از این امر می باشد که صندوقهای سرمایه گذاری و مدیران مالی با توجه به کاهش تقاضای خرید طلا پیش بینی خود از قیمت این فلز در ماه جاری میلادی را کاهش داده اند.

گفتنی است هر وانس نقره امروز با افت یک درصدی در دامنه 23 دلار و 62 سنت مبادله شده است./الف


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد