اونس طلا2319.36
مظنه15,401,000
18 گرم3,555,300
ارزش سکه34,698,453
قدیم (بهار)39,500,000
جدید (امامی)42,400,000
نیم25,000,000
ربع15,100,000

«سواد مالی» لازمه ورود سرمایه گذاران به بورس

سایت طلا: مدیر روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن بیان لزوم توجه به سواد مالی برای حضور در بورس، اعلام کرد: هدایت سرمایه ها به بازار بورس باید هدفمند و آگاهانه باشد.



به گزارش سایت طلا، هفتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه روز گذشته به کار پایان داد، و 296 شرکت داخلی و خارجی با حضور در این نمایشگاه آخرین دست آوردهای مالی خود را درمعرض نمایش قرار دادند.

در آخرین روز این نمایشگاه سعید مستشار مدیر روابط عمومی وامور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار با حضور در غرفه سایت طلا از نزدیک با مسئولان این سایت به گفتگو پرداخت.

وی در گفتگو با سایت طلا ضمن بیان رضایت از روند برگزاری هفتمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، رشد بازدیدکنندگان را از این نمایشگاه قابل تحسین برشمرد و گفت: این سازمان یکی از مهمترین اقداماتی را که پی گیری می کند، فرهنگ سازی برای آشنایی عامه مردم با بازار سرمایه و ورود سرمایه گذاران با بورس است، و برگزاری این نمایشگاه حرکتی در راستای همین فرهنگ سازی است.

مدیر روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار سواد مالی در بازار سرمایه امری ضروری دانست و یادآور شد: اگر سواد مالی با محوریت بورس ارتقاء یابد و مردم زیر و بم بازار بورس را بشناسند و به آن اشراف داشته باشند و آگاهانه وارد آین بازار شوند ما هدف خود رسیده ایم.

مستشار با اشاره به اقدامات دیگری برای جذب در این بازار خاطر نشان کرد: ایجاد تالار مجازی برای حضور شبیه سازی شده در بورس و برگزاری دوره های آموزشی از اقدامات این سازمان برای شناخت بهتر مردم از بازار سرمایه است.

وی تأکید کرد: خود مردم باید تشخیص دهند که آیا این بازار با ویژگی های آنان سازگار هست یا نه، و با توجه به این که قشر وسیعی از افراد در جامعه دارای قدرت ریسک پذیری هستند، آنان وارد این بازار شده، و آنوقت ورود آیشان ورد آگاهانه ای است.

مدیر روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار در خاتمه از همه شرکت های حاضر در هفتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، و همچنین بازدیدکنندگان در نمایشگاه و همه رسانه بخصوص سایت طلا برای انعکاس اخبار و پوشش خبری این نمایشگاه تقدیر و تشکر کرد./ج



خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد