اونس طلا2394.45
مظنه16,026,000
18 گرم3,699,600
ارزش سکه36,106,578
قدیم (بهار)40,100,000
جدید (امامی)43,100,000
نیم25,500,000
ربع15,500,000

گشایش اعتبار با ارز هند و چین در مبادلات با کشورهای دیگر تجار را متضرر می‌کند

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تشویق تجار از سوی مرکز مبادلات ارزی برای دریافت ارز هند، چین و کره جنوبی گفت: در شرایطی که مبادلات تجاری با کشورهایی مثل هند و چین انجام می‌شود گشایش اعتبار با پول این کشورها به صرفه است و هزینه کمتری ایجاد می‌کند اما وقتی مبادلات با کشور ثالثی انجام می‌شود استفاده از ارز این کشورها تجار را دچار ضرر می‌کند.



ارسلان فتحی‌پور اظهار کرد: وقتی تجار می‌خواهند از کشورهایی غیر از هند و چین یا کره جنوبی کالا خریداری کنند در صورتی که مجبور باشند با ارز این کشورهای اعتبار بازکنند هزینه‌هایشان افزایش می‌یابد و با مشکل مواجه خواهند شد در این شرایط کسانی که می‌خواهند مواد اولیه تولید را وارد کشور کنند دچار ضرر هنگفتی می‌شوند.

وی افزود: این اقدامات حمایت از تولید نیست بلکه نابودی تولید است و ما امیدواریم مسوولین قدری به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کنند ایشان امسال را سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی نامیدند اما وضعتی که می بینیم نابودی تولید است و اوضاع اقتصادی در جریان رقابت‌های انتخاباتی به فراموشی سپرده شده است.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است: وقتی شعارهایی در حمایت از تولید سرداده می‌شود اما عملا نابودی تولید ملی در دستور کار قرار می‌گیرد مردم روز به روز به مسوولین بی‌اعتماد می‌شوند بنابراین مسوولین باید بیشتر به فکر حمایت از تولید و تولیدگران باشند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد