پیش بینی قیمت اونس جهانی طلا در روزهای آینده

سایت طلا: کارشناسان اقتصادی پیش بینی کردند قیمت جهانی طلا در روزهای آتی قبل از افزایش به سطح 1555 یا 1535 دلار کاهش خواهد یافت .

سایت طلا



به گزارش سایت طلا به نقل از شارپس پیکسلی، علیرغم اینکه رشد اقتصاد جهان موجب کناره گیری سرمایه گذاران از بازار آمریکا شده، خرید فیزیکی طلا در بازارهای آسیایی رشد چشمگیری داشته است .

بر اساس این گزارش، شاخص های سهام در بازارهای جهانی در پی اجرای سیاستهای انبساطی پولی از سوی بانک های مرکزی جهان افزایش یافته است.

بر این اساس، رؤسای بانک های مرکزی ژاپن، انگلیس و اروپا در نشست هفته جاری خود از از اتخاذ سیاستهای پولی خود خبر خواهند داد.

گزارشها حاکیست رئیس بانک مرکزی انگلیس حمایت خود را از اعمال سیاستهای انبساطی پولی اعلام کرده است و نکته جالب توجه اینجاست که بانک مرکزی ژاپن نیز اخیرا برای رسیدن به نرخ تورم 2 درصدی ارزش ین را کاهش داده است.

سؤال اساسی اینجاست که آیا کاتالیزورهای ذکر شده برای رشد بهای جهانی طلا کافی هستند. سرمایه گذاران قبل از مطرح کردن این سؤال می پرسند آیا بهای جهانی طلا به کف قیمت رسیده است؟

تحلیلگران اقتصادی با توجه به نمودار فنی اعلام کردند به احتمال زیاد قیمت جهانی طلا در روزهای آتی قبل از افزایش به سطح 1555 یا 1535 دلار کاهش خواهد یافت.

در حال حاضر قیمت جهانی طلا بین سطوح 1570 تا 1585 دلار داد و ستد می شود و پیش بینی می شود در کوتاه مدت در این محدوده تثبیت شود.

تحلیلگران اقتصادی اعلام کردند قیمت اونس جهانی طلا در صورت شکست سطح 1570 دلار ، دامنه 1550 دلار را تجربه خواهد کرد./الف


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
نظرات
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
0 0

علي میگه :

تاریخ: 1392/03/09 ساعت 18:30
امروز هر كي بخره بهتره

0 0

رامین میگه :

تاریخ: 1392/02/30 ساعت 22:50
میاد پایین به امید خدا

0 0

مهدی میگه :

تاریخ: 1391/12/21 ساعت 00:47
عزیزان؛ واقعا این پیش بینی هاتون از روی یقینه یا اینکه دوست دارید دور هم خوش بگذرونیم؟
اکثرشون مخالف واقعه که.

0 0

هادی میگه :

تاریخ: 1391/12/20 ساعت 14:48
من نمیدونم چرا وقتی طلا رو به پایینه همه میفروشن و وقتی ک رو به بالاس همه میخرن. من خودم تو بازارم و این برام ثابت شده.

0 0

اردشیر میگه :

تاریخ: 1391/12/20 ساعت 11:55
حرفه ای ها و صبورند، و مطمئناً تو این بازار پرنوسان سربلند و پیروز میدان هستند. و هیچ نگرانی براشون بوجود نخواهد آمد

0 0

شهریار میگه :

تاریخ: 1391/12/20 ساعت 10:03
حرفه ایها هم صبرشون زیاده هم از نوسانات بازار نهایت استفاده رو میکنن.

0 0

هادی میگه :

تاریخ: 1391/12/19 ساعت 17:20
من ک نخریدم ب هوای حرف دوستان تا ببینیم چی میشه.

0 0

کاوشگر میگه :

تاریخ: 1391/12/19 ساعت 11:25
بنظرمن وقتی قیمتی تایک هفته تغییری نکرداون هفته ی خرید وبایدصبر کردصبرکردتا حداقل 3یا4برابربشه بعدهقدام بفروش کردحتی اگه به سال بکشه درغیراین صورت ضررخالص مواظب باشید دوستان

0 0

سامان میگه :

تاریخ: 1391/12/18 ساعت 08:45
به نظر من هر وقت تو خرید و فروش قیمت پایین می یاد یعنی خریدار کم و بر عکس هم صادقه پس قبل از خرید برای سرمایه گذاری و کسب در امد باید به بازار بیشتر توحه کرد حالا طلا باشه یا هرچیزی

0 0

سینا میگه :

تاریخ: 1391/12/17 ساعت 23:44
دوستان بی ثباتی بازار ادامه دارد و به نظر من نزولی خواهد بود.

0 0

هستی میگه :

تاریخ: 1391/12/17 ساعت 20:40
الان موقع خرید سکه هست؟ یا صبر کنم تا عید پایین بیاد؟

0 0

محسن کارشناس بازار میگه :

تاریخ: 1391/12/17 ساعت 14:06
دوستان من با نظر ( با تجربه ) موافقم با این تفاوت که فقط حرفه ای ها وارد بازار کوتاه مدت شوند آماتورها بلند مدت 6 ماهه و یک ساله سرمایه گذاری کنند واینو بدانید سرمایه ملی تمامی کشورها طلا ست و هیچ سیاستی بر خلاف اقتصاد خود عمل نمی کنن توصیه می شود نوسان بازار فقط برای حرفه ای ها

0 0

سناتور میگه :

تاریخ: 1391/12/17 ساعت 13:51
حرفه ای ها صبر می کنند

0 0

نیما*** میگه :

تاریخ: 1391/12/17 ساعت 13:50
نمودارهای تحلیلی از اصول کلی پیروی می کنند که تقریبا در بازه های زمانی مشابه تکرار می شوند. این بازه ها در هر هفته نیز قابل مشاهده است. برای حفظ چنین رفتاری پیش بینی آمده در خبر بیان شده است. البته هیچگاه نباید تاثیر اخبار سیاسی را نادیده گرفت ولی در مقطع زمانی کنونی کهع تقریبا نوعی ثبات در شرایط اقتصادی دنیا داریم پیش بینی بالا محتمل به نظر می رسد

0 0

ذره بین میگه :

تاریخ: 1391/12/17 ساعت 11:47
با ستاره موافقم. تحلیل های این ایام همه مقطعی و زود گذره و از آنجا که طلا همیشه طلاست فقط باید صبور باشین. .

0 0

a-ahmadi میگه :

تاریخ: 1391/12/17 ساعت 11:32
طلا همیشه طلاست

0 0

lمحمود از اصفهان میگه :

تاریخ: 1391/12/17 ساعت 11:29
بهنظ

به نظر من اقتصاد مکانیزم است وچون درکشور ما ابزارومکانیزم های لازم برای کاهش قیمت وجود ندارد لذا کاهش قیمت ها نمی تواند بلندمدت وپایدار باشد.

0 0

ساسان میگه :

تاریخ: 1391/12/17 ساعت 11:00
قیمت ها کاهشیه

0 0

ستاره میگه :