اونس طلا2394.45
مظنه15,996,000
18 گرم3,692,600
ارزش سکه36,038,988
قدیم (بهار)40,200,000
جدید (امامی)43,250,000
نیم25,600,000
ربع15,600,000

آغاز پیش فروش سکه با قیمت تقریبی یک میلیون و 148 هزار تومان

پیش فروش سکه بهار آزادی از روز سه شنبه هشتم اسفند ماه سال جاری در شعب بانک تجارت با نرخ 18 درصد پایین تر از قیمت بازار به آغاز می‌شود.



دکتر پیمان قربانی مدیر اداره بررسیها‌ و سیاست‌های اقتصادی بانک‌ مرکزی افزود: براساس تصمیمات متخذه ، در این مرحله از طرح پیش فروش سکه ، بانک‌تجارت به عنوان بانک‌ عامل انتخاب شده‌ است.

مدیراداره بررسیها و سیاست‌های اقتصادی خاطرنشان کرد: هموطنان می‌توانند با مراجعه به شعب منتخب بانک عامل نسبت به خرید سکه‌ بهار‌آزادی منقش به تصویر حضرت امام (ره) اقدام کنند.

وی افزود:‌ روش پیش ‌فروش ‌قطعی و در قالب عقد سلف بوده و هموطنان با پرداخت قیمتی مشخص و قطعی که از سوی این بانک اعلام می‌شود، می‌توانند با مراجعه به شعب منتخب بانک تجارت، صرفا"یک بار و حداکثر تا سقف 10 قطعه سکه نیم‌بهار آزادی یا 5 قطعه سکه تمام بهار آزادی پیش خرید کرده و پس از 6 ماه سکه‌های خویش را دریافت کنند.

در همین زمینه مدیر روابط عمومی بانک تجارت به ایسنا خبر داد: در زمینه پیش فروش سکه تدارک‌های لازم قبلا دیده شده بود و برنامه ریزی‌های لازم برای پیش فروش سکه انجام شده و از طریق شعب منتخب این کار صورت می‌گیرد.

غفوری - رییس کمیته هماهنگی روابط عمومی بانک‌ها و مدیر روابط عمومی بانک تجارت - اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های داخلی قبلا انجام شده و از روز هشتم اسفند ماه پیش فروش آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه براساس اقدامات صورت گرفته حداقل هزار شعبه در کل کشوربرای این کار در نظر گرفته بودیم که البته آمادگی افزایش تعداد شعب را نیز داریم اظهار کرد: قیمت پیش فروش سکه‌ها براساس رقمی است که بانک مرکزی روز هشتم اسفند ماه به ما اعلام می‌کند.

مدیر روابط عمومی بانک تجارت گفت: برنامه ریزی‌های لازم برای پیش فروش سکه انجام شده و اطلاعات تکمیلی فردا از طریق بانک تجارت اعلام می‌شود.

قیمت سکه امروز در بازار تهران یک میلیون و 400 هزار تومان بود که در صورت ثابت ماندن این عدد تا روز سه شنبه می توان پیش بینی کرد سکه‌های پیش فروش شده با قیمت یک میلیون و 148 هزار تومان به متقاضیان عرضه شود.


خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد