خواص شفابخش فیروزه

http://dafinneh.com/weblog/

فیروزه مظهر آبی بیکران دریا و آسمان لاینتناهی است. انرژی ساطع شده از این گوهر موجب تعالی روح و جذب طیف آبی آرامبخش و تعادل در بافت ها و انداه ها شده و محرکی برای تقویت و بازگشایی کانال ها و مراکز انرژی بدن (چاکراها) می باشد هم چنین سنگی است زیبا برای مراقبه گران، از فیروزه در درمان بیماری های متعددی مانند سردردهای میگرنی، اختلالات حرکتی، دستگاهای گوارشی و اضطراب و افسردگی استفاده می گردد. پرتو لطیف و دلنشین این گوهربه صورت موجی آرام و زیبا در بدن و اندام ها جاری شده مخوجب سرور و شادابی می گردد. فیروزه انرژی کیهانی خورشیدی را به فرد منتقل و احساسات منفی را از او دور می سازد. فیروزه به رنگ آبی آسمانی روشن تا سبز خاکستری است. برای هر دوره درمانی ، یک قطعه فیروزه چند دقیقه زیر نور آفتاب، روی خاک باغچه قرار گرفته سپس استفاده شود.

فیروزه چیست؟

این سنگ از فسفات آلومین به رنگ فیروزه ای غده ای شکل تشکیل می شود. ماده رنگی موجود در آن از مس و آهن است. بیشتر فیروزه ها در شکاف سنگ هایی یافت می شود که منابع غنی از آلومینیوم هستند.

تغییر رنگ در فیروزه در نتیجه تابش نور آفتاب، تبخیر آب طبیعی موجود در آن، پاکی و کدورت هوا و برخورد چربی و مواد شیمیایی با آن صورت می گیرد./g

نظرات
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
0 0

حسین میهمان میگه :

تاریخ: 1397/12/26 ساعت 16:03
بادرود و احترام از شما متشکرم شما فوق العاده اید منتظر مقالات بیشتر از شما هستم ممنون

اخبار سایر رسانه ها