سنگ درمانی

زمین شناسی پزشکی ( Medical Geology ) به مطالعه تأثیر فاکتور های زمین شناسی بر سلامت و پراکندگی بیماری ها می پردازد. از گذشته های دور تأثیر عواملی چون آب و هوا، میزان رطوبت، دما، ارتفاع و دیگر عوامل محیطی بر روی سلامت انسان ها شناخته شده است. این علم رابطه نهفته ای با سایر علومی چون بیولوژی، شیمی، کشاورزی، آب و هوا شناسی، کانی شناسی، ایمولوژی، اپیدمیولوژی، پاتولوژی و پزشکی جغرافیایی دارد.

سنگ درمانی

مطالعه هر شاخه از این علم، قوانین حاکم بر این ارتباط را برای ما روشن ساخته و ماهیت کلی زمین شناسی پزشکی را شکل می دهد که هدف از آن شناخت عوامل ژئوژنیک و تاثیر آن بر سلامت موجودات است.

کانی ها و سنگ های با ارزش به علت ساختار اتمی کامل، انرژی بسیار و نورهای ناب رنگی و درخشان که از خود می تابانند در کنار دانش پزشکی، بدون خطر آفرینی می توانند اثرهای مثبت برجای بگذارند. ولی این حرف به این معنا نیست که سنگ ها به تنهایی معجزه می کنند بلکه این سنگ ها همراه و در کنار درمان های پزشکی تأثیرات مفیدی را بر بیماری ها دارند.

ارتعاشات متغیر در حوزه بدن تعادل جسم و جان را به هم می ریزد و این ناهماهنگی است که باعث بیماری می شود. در این زمان است که می توان با کمک گرفتن از ارتعاشات کانی ها و سنگ های با ارزش، این ناهنجاری های به وجود آمده را کنترل و هماهنگی لازم را در جسم و جان دوباره ایجاد کرد. با مطالعه تاریخ می توان به این مسئله پی برد که انسان ها در گذشته برای درمان بیماری ها از کانی ها بهره می بردند.

اگر شما نیز از دسته کسانی هستید که به انگشتر و سنگ های زینتی علاقه مند هستید، باید برایتان جالب باشد که این سنگ ها برای بدن خاصیت های گوناگونی دارند. توانایی بعضی از این سنگ ها در درمان برخی بیماری ها به حدی است که در بسیاری از مواقع پزشکان از آنها استفاده می کنند.

اگر هنرمند هستید زمرد می تواند در افزایش ادراكات شهودی شما موثر باشد و نبوغ هنریتان را افزایش دهد. اگر خلبان یا مهماندار هواپیما هستید و یا به هر علتی مدام در سفرهای هوایی به سر می برید، فیروزه كه به سنگ حامی هم معروف است می تواند به شما احساس امنیتی بیشتر از شركت های بیمه ی معتبر اعطا كند و حتی اگر به هر جور اعتیادی مبتلا شده اید، سنگ  اونیكس بیش از سایر درمان های ضداعتیاد به یاری شما  می آید. باور كنید سنگ درمانی برای هر مشكلی چاره ای دارد. تا آنجا كه این باور وجود دارد به گردن آویختن یاقوت قرمز، پیوندهای زناشویی را محكمتر می كند.

نظرات
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
اخبار سایر رسانه ها