مروارید های ماجوریکا – قسمت اول

مروارید یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین گوهرهاست و همین امر سبب شده که در دهه های اخیر همراه با پیشرفت تکنولوژی، مرواریدهای بدلی با کیفیت قابل قبولی ساخته شود.

مروارید های ماجوریکا – قسمت اول

مرواریدهای ساخت ماجوریکا از لحاظ شکل ظاهری به صورت قابل توجهی شبیه مرواریدهای پرورشی  آب های شور هستند. این بدلیجات اصولاً با طلای عیار بالا ترکیب شده و در مدل های زیبا و مد روز در سراسر جهان به فروش می رسند.

همراه با افزایش ارزش مرواریدهای پرورشی و قیمت های نجومی مرواریدهای کمیاب طبیعی ، مردم به بدلیجات –به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه-  گرایش پیدا کردند. برند " فوکس "  آمریکا  و  بانوی اول آمریکا " باربارا بوش " نقش به سزایی در رواج این مد داشتند.

در میان  طیف وسیعی از مرواریدهای بدلی موجود ، شاید امروزه  ماجوریکا  بازار کار گسترده تر و تولیدات با کیفیت تری  را داراست.  آمار فروش آنها  – بالغ بر 50% افزایش در فروش کلی تا 60 میلیون دلار آمریکا – از سال 1986 تا سال 1989 بازتاب افزایش علاقه ی مردمی است. مرواریدهای بدلی ماجوریکا بسیار شبیه نمونه های پرورشی هستند، هرچند به شیوه ای کاملاً متفاوت تولید می شوند.

این مقاله تاریخچه ی مواد و مراحل تولید را مورد بررسی قرار داده  و همچنین به توصیف محصولات متعدد موجود و چگونگی عرضه ی آنها در بازار پرداخته و روند تفکیک مرواریدهای بدلی ماجوریکا از مرواریدهای پرورشی آب های شور را توضیح می دهد.

نظرات
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
اخبار سایر رسانه ها