ده برند برتر دنیا – قسمت سوم

ده برند برتر دنیا – قسمت سوم

5- شرکت تیفانی

شرکت تیفانی آنچنان که در آسیا مشهور است در امریکا نیست. به هر حال این برند معروف در سال 1837 تأسیس و به سبب طراحی های خارق العاده خود در زمینه جواهرات الماس نشان، نقره های استرلینگ و ساعت مشهور گشت.

4- بوچلاتی

بوچلاتی، برندی لوکس متعلق به کشور ایتالیا به سبب کیفیت بی عیب و نقص زیورآلات طلا، بسیار شهره است. این شرکت به درستی پایبند میراث رومیان گذشته بوده و در زیور آلات خود از این مدل استفاده می کند. این امر در دستبند های ساخته این نمانام قابل دیدن است. این برند شاهکارهای زیورآلات خود را با ورقه های طلای حکاکی شده درست می کند. بنابراین هنگامیکه از دور به این جواهرات نگاه بیاندازید بسیار نرم و صاف به چشم می آیند. شرکت بوچلاتی همچنین به سبب تلفیق نقره مات و طلا در زیور آلات خود بسیار مشهور است.

3- ون کلیف و آرپلس

این شرکت برگرفته از نام آلفرد ون کلیف و دایی اش سالومون آرپلس در سال 1896 تأسیس شد. اصلیت این برند فرانسوی است و هنوز نیز یکی از قدیمی ترین شرکت های ساخت و طراحی جواهرات نفیس برای افراد ثروتمند و مشهور است.

این شرکت جواهرسازی فرانسوی شهرت جهانی در استفاده استادانه از سنگ های قیمتی و روش های تراش گوهرها دارد. برند ون کلیف و آرپلس به سبب ابداع شیوه خلاقانه جدید (به گونه ای جواهر طراحی می گردد تا بیشترین میزان سنگ قیمتی در آن به کار رود) بسیار معروف است.

نظرات
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
اخبار سایر رسانه ها